مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان

هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان

در صورتی که شرکت، ارگان یا تولید کننده محصولاتی هستید که نیاز به ارائه و نمایش برند خود برای مشتری را دارید یا برای معرفی و به کلام آوردن مجموعه خود نیاز به ترغیب مشتریان دارید با ارائه هدایای مناسب در کنار خدمات یا محصولات خود اعتماد و علاقه آنها را به خود جلب کنید. در رابطه با انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان خود در این مطلب به تفصیل صحبت خواهیم کرد. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی خود نباید تنها مرتبط بودن آن با حیطه فعالیت خود را لحاظ نمایید چرا که دریافت کننده آن طبعا به جذابیت، کاربرد، کیفیت و… آن توجه خواهد کرد.

معرفی هدیه تبلیغاتی خاص برای مشتریان

انواع وسایل کوچک اعم از ساعت رومیزی یا دیواری، کیف پول، کمربند، لیوان، جا کلیدی، خودکار، دفترچه یا محصولی که نمایان گر حیطه کاری شما باشد می تواند یک هدیه تبلیغاتی برآورد شود.

حتی در صورتی که هدیه مناسبی برای حوزه کاری شما یافت نمی شود می توانید با چاپ لوگوی خود بر روی ماگ مجموعه خود را معرفی کنید. برای مثال یک مجموعه صنعتی می تواند صنعت خود را به این صورت به عموم نمایش دهد. در ادامه با هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان آشنا خواهید شد:

گلدان هدیه تبلیغاتی مناسب

گلدان نیز متناسب با جنس خود می تواند هدیه تولیدی ظروف سرامیک، سفال و… باشد یا به گونه ای هدیه یک گل فروشی بزرگ باشد در جهت ترغیب مشتریان. تمامی کسب و کارها می توانند از این محصول کاربردی برای معرفی برند و خدمات کسب و کار خود استفاده کنند. البته فراموش نکنید برای خرید این محصول کاربردی باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید.

کیف پول تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان بدون شک کیف پول تبلیغاتی می باشد. کیف پول زنانه و مردانه ایده آل ترین هدیه تبلیغاتی برای یک مجموعه مانند تولیدی کیف چرم، فروشگاه یا تولیدی پوشاک چرم و … می باشد. همچنین برای چاپ لوگوی مجموعه های مختلف بسیار جذاب خواهد بود. برای خرید این محصول تبلیغاتی بهتر است برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید.

لوازم آرایشی هدیه تبلیغاتی مناسب

لوازم آرایشی جاذبه قوی و گسترده ای در زمینه تبلیغات خواهد داشت، کافی است یک برند هدیه ای برای مشتریان و خریداران خود در نظر بگیرد تا مهر برند خود را عمیقا در لیست خرید عده کثیری هک کند.

البته باید این موضوع را لحاظ کنیم که لوازم آرایشی و بهداشتی باید درجه یک بودن کیفیت خود را اثبات کنند در غیر این صورت این معروفیت چندان به طول نمی انجامد.

بدلیجات هدایایی تبلیغاتی برای خانم ها

بدلیجات نیز پتانسیل تبلیغات میان خانم ها را داشته و با انجام خلاقیت می توانید از این موقعیات استفاده کنید برای مثال حک کردن نام افراد یا نمادهای معروف روی آنها مانند سمبل ما تولد به جذب مشتریان بسیاری بپردازید. طرح و مدل های این محصول کاربردی بسیار متنوع می باشد. از این رو با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید از این محصول برای معرفی برند کسب و کار خود استفاده کنید.

ساعت رومیزی و دیواری تبلیغاتی

یکی از مناسب ترین و عام پسند ترین هدایا انواع ساعت می باشد که از مزایای آن درج لوگو یا نماد شرکت روی آن می باشد البته در ساعت ها باید سعی شود نماد تبلیغاتی را در محلی قرار دهید که زننده نباشد تا مورد پسند مشتری واقع شود. از ساعت های دیواری و رومیزی تبلیغاتی می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص برای مدیران و مشتریان خود استفاده کنید.

ساعت رومیزی یک هدیه تبلیغاتی

ساعت هدیه تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان بدون شک فلش مموری تبلیغاتی می باشد. فلش مموری با هر حافظه ای می تواند بهترین و ایده آل ترین هدیه تبلیغاتی یک شرکت باشد و از آنجا که روی فلش نام سازنده و مارک آن درج می شود شما نمی توانید تبلیغاتی روی آن انجام دهید، اما بهترین ایده در این مورد خرید یک فلش ظاهری مشابه با حوزه فعالیت شما می باشد به این صورت که یک آژانس هواپیمایی فلش مموری با جلد هواپیما هدیه می دهد.

انتخاب ساک دستی در راستای تبلیغات

ساک دستی، کوله پشتی و … گزینه های ایده آلی برای شرکت ها یا ارگان هایی می باشند که کار تولید فراورده های پارچه ای را دارند. ساک دستی می تواند حتی از کیف های معمولی خوشایندتر و ایده آل تر باشد. در هنگام خرید ساک های تبلیغاتی باید توجه کافی داشته باشید. جنس و کیفیت این محصول باید مناسب باشد.

 سر رسید های تبلیغاتی

بسیار شاهد هدیه دادن و هدیه گرفتن سر رسید بوده ایم، در صورتی که شرکتی هستید که مقدور به ثبت برند خود در سر رسید هستید این یک گزینه خوب است تا به مهمانان و مشتریان رسمی خود هدیه دهید. مدل های این محصول کاربردی بسیار متنوع می باشد. از این محصول همچنین می توانید به عنوان عیدی نیز برای کارمندان و مشتریان خود استفاده کنید.

خودکار های تبلیغاتی

در انتخاب این مورد اگر ظاهر خودکار شما کمی شکیل و جذاب باشد بهتر است چرا که در صورت سادگی و عدم جذابیت هدیه ای بی ارزش خواهد بود. با حک کرد نام شرکت یا برند خود بر خودکار هدیه ای بسیار خلاقانه و شیک ارائه داده اید. برند خودکاری که خریداری می کنید باید شناخته شده باشد. فراموش نکنید حتما از لوگو برند خود بر روی این محصول استفاده کنید.

لیوان و ماگ هدیه تبلیغاتی مناسب

لیوان برای اکثر برندها انتخاب مناسبی بوده است چرا که علاوه بر کارآمدی می تواند متناسب با برند طراحی ایده آل و زیبایی داشته باشد. لیوان عموما از نظر هزینه هدیه ای به صرفه می باشد که انتخاب بسیاری از مجموعه هاست. برای خرید این محصول فوق العاده می توانید به سایت ماهور گیفت مراجعه کنید و اقدام به ثبت سفارش محصول نمایید.

لیوا های تبلیغاتی

لیوان هدیه تبلیغاتی مناسب

نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب

تنوع بالایی در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان وجود دارد اما تمامی آنها را با شرایط یکسان نمی توان ارائه داد برای مثال سطح توقع مشتری، همچنین کیفیت هدیه نیز حائز اهمیت می باشد چرا که تبلیغات، حوزه رقابتی پر ریسکی دارد. برای خرید و انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. در ادامه با نکات مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی آشنا خواهید شد:

توجه به حوزه تبلیغات

برای مثال اگر در حوزه تولیدات چرم فعالیت می کنید می توانید با هدیه دادن کیف پول چرم، کمر بند چرم یا حتی جا سوئیچی چرم به مشتریان خود که احتمالا فروشنده محصولات چرم در بازار، صادر کننده چرم یا … هستند احساس اعتماد دهید.

انواع کیف پول و دفترچه جهت تبلیغات یک حوزه کاری

توجه به حوزه تبلیغات

هدیه تبلیغاتی با کیفیت

توجه کنید در این گونه فعالیت ها ممکن است طرف معامله از جنس و جزئیات محصول شما آگاه باشد در نتیجه سعی کنید هدایایی تهیه کنید که از جنس مرغوب و کیفیت درجه یک برخوردار باشند.

ماهور گیفت یک مجموعه معتبر می باشد که با مراجعه به صفحه محصولات آن می توانید هدیه مورد نظر خود را پیدا کنید.

چاپ لوگو مجموعه بر روی محصولات

با چاپ نماد مجموعه خود بهتر می توانید به معرفی آن سازمان یا کمپانی بپردازید. فضا و ابعادی که برای چاپ لوگو در نظر می گیرید بسیار حائز اهمیت است. حتی در صورتی که مجموعه شما برند نبوده و صاحب لوگو می باشید میتوانید از اسم مجموعه و المان های مربوط با آن استفاده نمایید.

هدیه تبلیاتی با لوگو

تبلیغات با چاپ لوگو

نتیجه گیری

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان معیارهای متنوعی وجود دارد اعم از سلیقه، حیطه کاری، برند، نیاز مشتری و … که تماما مکمل تبلیغات شما می باشند. محصولات تبلیغاتی نیز می تواند هر چیزی باشد و در صورت غیر مرتبط بود آن می توان از لوگو یا نماد ان برند استفاده کرد.

سوالات متداول هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان

  1. آیا جنس کیف پول حتما باید چرم باشد؟
    خیر تنها در صورتی این کار توصیه می شود که فعال تولیدی یا فروشگاه چرم باشید.
  2. چه هدیه ای مناسب با یک برند معروف می باشد؟
    هدیه ای که مرتبط با محصولات آن برند باشد یا حداقل المانی از آن روی هدیه درج شده باشد.
  3. هدیه تبلیغاتی باید مناسبتی نیز باشد؟
    صرفا خیر، می تواند در هر زمانی باشد اما در مناسبت ها توصیه می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *