مقالات هدایای تبلیغاتی

توسعه نام برند با چترهای تبلیغاتی

نام برند بر روی چتر

هدایای تبلیغاتی باید شامل اسم و برند شما باشند تا تمام کسانی که آن را میبینند توجهشان را جلب کند. یکی از بهترین روش های توسعه نام برند با چترهای تبلیغاتی است. همانطور که میدانید یکی از راه های تبلیغ برند خود، هدیه دادن به کارمندان و مشتریان خود با نام تبلیغاتی برند خودتان است. هدایای تبلیغاتی که شما باید انتخاب کنید باید به گونه ای باشد که در معرض دید عموم قرار بگیرد. در این مطلب از سایت ماهور گیفت با خصوصیات و توسعه برند با استفاده از چتر تبلیغاتی به طور کامل آشنا خواهید شد.

ارتقاء نام برند با چتر تبلیغاتی

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای تبلیغ برند خود وجود دارد و یکی از مفیدترین آنها چترهای تبلیغاتی است که در عموم مردم ممکن است دیده شود و احتمال اینکه افرادی به برند و اسم شرکت شما که بر روی چتر نوشته شده، جذب شوند بیشتر است. در این مطلب با توسعه نام برند با چترهای تبلیغاتی به طور کامل آشنا خواهید شد.

چترهای تبلیغاتی معمولا توسط شرکت هایی با بودجه ی بالا مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار هم مفید است. برای مثال زمانی که برف و باران می بارد افرادی را میبینید که چترهایی با یک برند و یک اسم بر روی سرشان گرفته اند و باعث می شود شما به فکر فرو بروید که چه شرکت بزرگی ممکن است صاحب همچین برندی باشد و درباره او سرچ می کنید.

درکل استفاده از این روش برای تبلیغ بسیار مناسب بوده است ولی در نظر داشته باشید که این روش بهتره که در مناطق باران خیز استفاده شود زیرا که اینگونه بیشتر امکان دارد مردم این برند را ببینند و نظرشان جلب شود. شما می توانید از دیگر هدایای رایج مانند موارد زیر استفاده کنید تا برند خودتان را به مشتریان تبلیغ کنید و رقیب هایتان را پشت سر بگذارید.

  • استفاده از خودکار برای تبلیغ برند
  • جاکلیدی های جذاب با نام و شکل برند
  • استفاده از ساعت دیواری های بزرگ برای تبلیغ
  • دفتر و سرنوشت و تبلیغ برند در هر صفحه آن
  • استفاده از ماگ و لیوان برای تبلیغ برند
  • استفاده از چتر و سایه بان های تبلیغاتی

برای تبلیغ برند روش های زیادی است که میتوان نام برد ولی رایج ترین آنها و همچنین از لحاظ قیمتی این موارد بیشتر مورد استفاده شرکت ها و بازرگانان قرار می گیرد. سعی کنید موردی که استفاده می کنید کمی مربوط به کارهای شرکتتان باشد برای مثال اگر کار شرکت شما مربوط به کارهای دفتری است سعی کنید بیشتر از دفتر و کتاب های نفیس برای تبلیغ کارمندان و مشتریان خود استفاده کنید.

توسعه نام برند

توسعه نام برند

 آشنایی با خصوصیات چترهای تبلیغاتی

تمام هدایای تبلیغاتی ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند و در هر شرایط متفاوتی ممکن است بدرخشد مثلا برند سازی با دفتر و کتاب های نفیس و نشان دادن برند و نام شرکت بسیار جذاب است و باعث می شود بیننده یا کسی که دارد از دفتر استفاده می کند به آن جذب شود. در کل تمامی هدایای تبلیغاتی تاثیر خودشان را می گذارند و باعث می شود برای شرکتتان مشتری جذب کنید.

توسعه نام برند با چترهای تبلیغاتی ویژگی های زیادی دارد، برای مثال استفاده و در دید مردم قرار گرفتن. همانطور که در بالاتر ذکر شد بهتر است در مناطق باران خیز استفاده شود ولی شما می توانید از چترهای تبلیغاتی پایه دار استفاده کنید تا به عنوان سایه بان نیز استفاده شود. با این حساب ما می توانیم هم در مناطق باران زا و آفتابی از چترهای تبلیغاتی استفاده کنیم و برای خودمان مشتری جذب کنیم.

ویژگی های چتر تبلیغاتی

ویژگی های چتر تبلیغاتی

چترهای پایه دار

چترهای پایه دار در تبلیغ برند مفیدتر واقع می شوند، زیرا که می توان در دکه های شرکت استفاده داشته باشد و عموم مردم را به خود جذب کنند تا متوجه خدمات یا محصولاتی که شما به آنها میدهید شوند. همچنین چترهای پایه دار می توانند از نور خورشید اذیت کننده محافظت کنند و همینطور در زمانی که باران می آید می توانند مانع خیس شدن شما شوند.

چترهای ساده

چترهایی که معمولا شما برای بیرون رفتن استفاده می کنید می تواند یک هدیه تبلیغاتی با طرحی زیبا باشد. توسعه نام برند با چترهای تبلیغاتی بسیار ساده است، تصور کنید یک روز بارانی به شدت سخت است و مردم نیازمند یک جایی برای پناه گرفتن یا نیازمند یک چتر هستند و در همان زمان است که چترهای تبلیغاتی شما چه پایه دار یا چه ساده به کمک آنها می آید و شما می توانید به این شکل مشتری جذب کنید.

چتر ساده

چترهای ساده برای توسعه برند

سخن پایانی

هدایای تبلیغاتی ساده یا پیشرفته، تمامی آنها تاثیرات و ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند. توسعه نام برند با چترهای تبلیغاتی یکی از ساده ترین و همچنین تاثیر گذارترین روش است و به شما پیشنهاد می دهیم که سفارش های، هدایای تبلیغاتی خود را به ما یعنی ماهور گیفت بسپارید و به شما قول می دهیم که از خریدتان راضی باشید.

سوالات متداول توسعه نام برند با چترهای تبلیغاتی

  1. چترهای تبلیغاتی در چه مناطقی مورد استفاده است؟
    شما می توانید تقریبا در هر مناطق و آب و هوای متفاوت از چترهای ساده و پایه دار استفاده کنید و مشتریان را به خود جذب کنید.
  2. هزینه هر چتر هدیه تبلیغاتی چقدر است؟
    شرکت هایی که با بودجه زیاد می خواهند استارت بزنند این روش بهترین بازخورد را دارد.
  3. از کجا میتوان هدایای تبلیغاتی تهیه کرد؟
    فروشگاه ماهور گیفت با هدایای تبلیغاتی گوناگون به مشتریان خدمات و محصولات با کیفیتی می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *