مقالات هدایای تبلیغاتی

صنایع دستی تبلیغاتی

صنایع دستی تبلیغاتی

همانطور که میدانید هدایای تبلیغاتی، یکی از مهم ترین روش ها برای توسعه برند است و یکی از نفیس ترین ها، صنایع دستی تبلیغاتی است. صنایع دستی معمولا قیمت زیادی دارند، برای همین برای شرکت هایی که بودجه کافی ندارند پیشنهاد نمی شوند. همچنین این نوع هدایا معمولا برای مشتریان خاص یا کارمندان خاص است که برای قدردانی از آنها داده می شود.

صنایع دستی می تواند سفالی، میناکاری، مس کاری، پارچه های قلمکاری، تابلو فرش، مجسمه سازی، گلیم و … باشد. هدایای صنایع دستی بسیار زیبا و خاص هستند و استقبال زیادی از آنها شده است. این نوع هدایا معمولا در جعبه ای بسیار شیک قرار گرفته است که بسیار مناسب هدیه دادن مدیران، کارکنان و مشتریان خاص می باشد.

هدایای تبلیغاتی در توسعه برند و شرکت نقش بسیار مهمی دارد و پیشنهاد می شود حتما برای پیشرفت از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. تیم مجرب ماهور گیفت در این راه شما را همراهی می کند.

درباره صنایع دستی تبلیغاتی

همانطور که در اول مقاله گفته شد، صنایع دستی نوع، جنس و شکل های مختلفی دارد که به همین سبب باعث می شود که ما در ایران صنایع دستی متفاوتی داشته باشیم. همچنین صنایع دستی ایران طی این سال ها شهرت زیادی در تمام دنیا برای خودش آورده است که باعث شده در تمامی دنیا این صنایع دستی بدرخشد. صنایع دستی تبلیغاتی ایران ویژگی و دستاورد های زیادی دارد که به شرح زیر است:

  • تبلیغ فرهنگی زیاد
  • سفارش سازی صنایع دستی
  • قیمتی مناسب نسبت به کالاهای خارجی
  • طول عمر زیاد در صورت نگهداری مناسب
  • یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ برند
  • نفیس بودن این هدایای دستی

در ادامه ی این مقاله ما به درباره انواع صنایع دستی تبلیغاتی ایران می پردازیم و سعی می کنیم آشنایی شما را به این صنایع دستی تکمیل کنیم.

درباره صنایع دستی تبلیغاتی

صنایع دستی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی میناکاری

هدایای میناکاری شده بسیار خاص هستند و مناسب هدایای نفیس به مدیران یا کارمندان ویژه است. میناکاری یکی از مهارت های خاص و برجسته اصفهان است و به شدت زیبا و با دقت طراحی و ساخته می شوند. هنر میناکاری به 1500 سال قبل از میلاد برمیگردد، هنری که هویت و شناسه فرهنگی را همراه خود دارد.

قیمت هدایای تبلیغاتی میناکاری تقریبا زیاد است و از 70 هزارتومان به بالا شروع می شود، میناکاری تنها در هدایای تبلیغاتی نمیدرخشد بلکه در روزها و مناسبت ها مانند تولد، روز مادر، روز معلم و … بسیار می تواند هدیه عالی برای عزیزانتان باشد. هدایای تبلیغاتی همانطور که می دانید شکل های مختلفی دارد و تمامی آنها عالی هستند ولی صنایع دستی تبلیغاتی بیشتر برای افراد خاص به کار می روند و به همین دلیل قیمت بیشتری نیز دارند.

هدایای تبلیغاتی میناکاری

هدیه تبلیغاتی میناکاری

صنایع دستی اصفهان

اصفهان یکی از بهترین صنایع دستی را در ایران دارد، صنایع دستی اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به بقیه صنایع دستی نیز دارد. شما می توانید از این هدایای صنایع دستی تبلیغاتی در همایش ها و دوره همی ها برای هدیه دادن به اشخاص خاصی استفاده کنید. همچنین با خرید و هدیه دادن صنایع دستی اصفهان شما بازخورد بالایی دریافت می کنید که بسیار برای شرکت و نام برند شما عالی است.

برای صنایع دستی اصفهان مس توان هنر میناکاری، ظروف سفالی، خاتم کاری، ترمه دوزی و … را نام برد که تمامی آنها عالی و مقرون به صرفه هستند.

هدیه تبلیغاتی تابلو فرش

تابلو فرش ها یکی از قدیمی ترین صنایع دستی در ایران است که قیمتی تقریبا مناسبی دارد، قیمت تابلو فرش ها نسبت به سایز و طرح متغیر است. به تازگی به کمک تکنولوژی اکثر تابلو فرش ها را به صورت کامپیوتری تولید و به فروش می رسند ولی باز هم به کیفیت هنر دستی نمی رسند زیرا که هر چقدر کامپیوتر با دقت طرح را ایجاد کند، هنر دست باز هم جذابیت بیشتری دارد.

معمولا می توانید هدیه تبلیغاتی تابلوفرش را به صورت سفارشی تهیه کنید ولی توجه داشته باشید که اگر می خواهید کار دست باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

هدیه تبلیغاتی تابلوفرش

هدیه تبلیغاتی تابلوفرش

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله ذکر شد صنایع دستی تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی قیمت بیشتری دارند و پیشنهاد می شود، فقط در همایش ها یا مناسبت ها مانند تقدیر از کارمندان و مدیران استفاده شود. همچنین درباره میناکاری و صنایع دستی اصفهان در این مقاله ذکر شد، همانگونه که مشاهده می کنید صنایع دستی میناکاری طرفدار زیادی دارد و همچنین صنایع دستی اصفهان مقرون به صرفه است.

اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی دارید، فروشگاه ماهور با بهترین هدایای تبلیغاتی و سفارشی خدمت شما است.

سوالات متداول صنایع دستی تبلیغاتی

  1. صنایع دستی تبلیغاتی شامل چه مواردی می شود؟
    صنایع دستی می تواند سفالی، میناکاری، مس کاری، پارچه های قلمکاری، تابلو فرش، مجسمه سازی، گلیم و … باشد. هدایای صنایع دستی بسیار زیبا و خاص هستند و استقبال زیادی از آنها شده است.
  2. قیمت صنایع دستی چگونه است؟
    قیمت صنایع دستی معمولا زیاد است ولی با توجه به نوع، شکل و جنس قیمت آنها متغیر است.
  3. برای خرید هدایای تبلیغاتی باید به کجا مراجعه کرد؟
    اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی دارید، فروشگاه ماهور بهترین گزینه برای شما است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *